Süper Amatör Ligde haftalar önce şampiyonluğu garantileyerek Bölgesel Amatör Lige yükselen Devrek Belediyespor, şampiyonluk kupasını aldı.
Bölgesel Amatör Lige yükselen Kırmızı-Beyazlı ekip, ligin 21. haftasında bugün saha ve seyircisi önünde karşılaştığı ve 7-0 yendiği Filyos Ateşspor maçı sonrasında yapılan törenin ardından şampiyonluk kupasını aldı.
Devrek Belediyespor, şampiyonluk kupasını Zonguldak Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Kemal Demir ve Zonguldak Saha Komiserleri Derneği Başkanı Bülent Tuna’dan aldı. Öte yandan Devrek Belediyespor’un şampiyonluk sevincini, sahada Belediye Başkanı Özcan Ulupınar da paylaştı.

Başkent ekibi bal ligini istiyor
1
Anadolu Efes-Pınar Karşıyaka maçı saat kaçta?
42777 kez okundu
2
Anadolu Efes-Pınar Karşıyaka maçı saat kaçta?
42775 kez okundu
3
Anadolu Efes-Pınar Karşıyaka maçı saat kaçta?
42773 kez okundu
4
Trabzonspor’un kupası TFF’ye gönderildi
2984 kez okundu
5
Trabzonspor’un kupası TFF’ye gönderildi
2983 kez okundu