X

Devrek Belediyespor kupasını aldı

Devrek Belediyespor kupasını aldı

Süper Amatör Ligde haftalar önce şampiyonluğu garantileyerek Bölgesel Amatör Lige yükselen Devrek Belediyespor, şampiyonluk kupasını aldı.

Bölgesel Amatör Lige yükselen Kırmızı-Beyazlı ekip, ligin 21. haftasında bugün saha ve seyircisi önünde  karşılaştığı ve 7-0 yendiği Filyos Ateşspor maçı sonrasında yapılan törenin ardından şampiyonluk kupasını aldı.

Devrek Belediyespor, şampiyonluk kupasını Zonguldak Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Kemal Demir ve Zonguldak Saha Komiserleri Derneği Başkanı Bülent Tuna’dan aldı. Öte yandan Devrek Belediyespor’un şampiyonluk sevincini, sahada Belediye Başkanı Özcan Ulupınar da paylaştı.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Başkent ekibi bal ligini istiyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.